sobota, 18 maja 2013

Gify i fotki.

1. TY: NIALL POMOŻESZ MI COŚ W SYPIALNI?
NIALL: ( DZIWNE MYŚLI) JASNE.
TY: PRZYKREĆ ŻARÓWKE, BO SIĘ SPALIŁA POPRZEDNIA. 
NIALL: AHA BO JA MYŚLALEM, ŻE POTRZEBUJESZ MNIE DO INNEJ PRACY.
TY: PRZYRECISZ ŻARÓWKĘ, BĘDZIESZ MIEĆ NAGRODE.
NIALL:

2.TY: NIALL, ALE TY JESTEŚ INTELIGETNY.
NIALL:
TY: I PRZYSTOJNY. 
NIALL: 
TY: ŻART.
NIALL: 


3. JESTEŚ U HAZZY W DOMU, ALE CHCESZ JUŻ WRACAĆ DO SB.
TY: HARRY ODPROWADZISZ MNIE DO DOMU.
HARRY: NIE WIEM, NIE WIEM.
TY: W TAKIM RAZIE PÓJDE SAMA.
HARRY: ZOSTAJESZ ZE MNĄ.


4. PODCZAS SPACERU PODKNEŁAŚ SIĘ I UPADŁAŚ, ALE NIC CI SIĘ NIE STALO.
HARRY: 
TY: hARRY CZY TY SIĘ ZE MNIE ŚMIEJESZ. ? 
HARRY: JAKŻE BYM SMIAŁ. 


5.PODCZAS WYWIADU CHŁOPCÓW U ELLEN, SIEDZISZ NA WIDOWNI.
ELLEN: LIAM GDZIE JEST TWOJA DZIEWCZYNA ? ONA JEST UROCZA.
LIAM: SIEDZI TAM I TO, ŻE JEST UROCZA TO CHYBA OCZYWISTE.


6.TY: LIAM WYTŁUMACZ MI TEN SYF W ŁAZIENCE. ? 
LIAM: WIDZISZ BO TO BYŁO TAK, ŻE HARRY PRZYNIÓSŁ SWOJEGO KOT I CHCIAŁ GO UMYĆ. WSADZIŁ GO DO WANNY I ..
TY: PRZECIEZ KOTY SIĘ BOJA WODY. 
LIAM: TO DLATEGO TAK PISZCZAŁ I SIĘ RZUCAŁ. 

7. TY: ZAYN !!! UDAŁO SIE! ZDAŁA NA PRAWO JAZDY.. JEAHH !!
ZAYN: OMG. 
TY: JESTEM TAKA SZCZĘŚLIWA.
ZAYN: A ZAWIEZIESZ MNIE DO CHŁOPAKOW. ? 

8.TY: ZAYN POZMYWAJ NACZYNIA 
ZAYN : NIEE.E.
TY: A KTO TO LEPIEJ ZROBI ? 
ZAYN ; 

9. KTOŚ; {TI} JEST GŁUPIA.
LOU: TA JASNE. JEST TAK JAK MÓWISZ, KMIOCIE. 
KTOŚ : { TI} JEST BRZYDKA. 
LOU; ŻEŚ DOWALIŁ. NIEZLY ŻART.

10. TY: LOU, CO DOSTANE OD CB POD CHOINKE ? 
LOU: OED MNIE ? 


11.  Tweet Nialla : Dzisiaj spedzam czas z {TI}. Grałem jej na gitarze, gdy Ona śpiewała. Moja ukochana ma głos aniołka. 


12. Tweet Harrego : Dzisiaj dzień matki, więc mój syn, chce dac prezent swojej mamusi. {TI} bedzie miec mega niespodziankę. Jestem z syna dumny, że tak bardzo szanuje i kocha mamę. 


13. Tweet Zayna : {TI} dokonała dzisiaj wielkiego czynu. W bólu przetrwała kilka godzin, ale efekt jest nie ziemski. Jestem z niej dumny, ze się odwazyła. 

14.  Twój tweet : Dzisiaj odbywa sie koncert chłopaków. Niestety Ja i {imie córki} zwarzając na porę dnia, w której jest show, nie uczestniczymy w nim. Wspieramy Tatusia i Wujków przez ekran tv. 
Kiedy było zblizenie na Harrego, nasze słoneczko zaczeło krzyczec i klaskac. 
Także tatusiu badź dumny . 

15. Twój Tweet. : Dzisiaj namówiłam Nialla do sprzątnięcia jego garderoby. Człowieku masz więcej butów niz nie jedna kobieta. 




Oto 15 dzieł, które mam nadziej Was urzekną. Jutro nie dodam nic, bo mam sprawy inne. Ale w poniedziałek powracam i dodam nowe gify. Pamiętac o komach. Dobranoc. : ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz