piątek, 10 maja 2013

Gify - Zayn : **

Witajcie bracia i siostry !!

Dzisiaj wkońcu dodam coś nowego. Były już gify z Haroldem, a dzisiaj zaprezentuje Wam gify z Zaynem. Wiem, że nie kazdy to gif, tylko zdjęcie ale wazne, że jest . !! Pamiętać o komentarzach. .. Zapraszam do obejrzenia.. 


1. Tweet Zayn : Dzisiaj mija 1 rok od czasu, gdy Ja i {TI} zostaliśmy małżeństwem. Czas tak szybko leci, ale każda nawet sekunda jest w mojej pamieci. Kilka chwil temu zrobiliśmy sobie takie tatuaże na znak Naszej Miłości .

2. Robisz ciasto z nowego przepisu mamy Zayn`a. 
TY: Chłopaki. Kto ma ochota na ciasto.? 
Z&N:  Ciasto ?? !!
TY: Zayn dostałam przepis od twojej mamy i powiedziala mi, że uwielbiasz je. Prosze bardzo skosztuj.
Chlopcy probuje, ale jest okropny. Zayn nie chce cię zasmucić. 
Z: Jest pyszny.

3. Twój tweet: Jedziemy z Zayn`em na wycieczke rowerową po Londynie. 
Welcome London♥
4. Twój tweet: Założyłam się z Zaynem, kto podbije więcej razy. Dałam z Siebie wszystko, ale Zayn wygrał. :( Jestem smutna, ale jeszcze Cie kochany pokonam.. 
5. Tweet Zayn: Moje słoneczko jest niesamowite. #MyGirlInParis. 


6. Twój tweet; Ostatnie zdjęcie Zayna przed odjazdem na lotnisko. Będe tęsknić. #IMissUMalik

7. Twój tweet : Uwaga! Ten osobnik jest poszukiwany. Zabrał mi okulary i usiekł. Gdy ktoś go widział niech się zgłosi. Wezmę mu okulary, ale Jego możecie sobie zabrać. #Malikzłodziejuoddawajbrylki.




I oto są. ! Kilka gifów z okazji piątku. PIĄTECZEK, PIĄTUNIO. ♥
KOMENTOWAĆ PLISS BEJBES. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz