wtorek, 14 maja 2013

Gify z Lou. !!

Zapraszam na gify z Lou. Komentujecie. :) !!!

1. Lou do waszego synka: Popatrz co tatuś kupił.


Reakcja Synka :


Reakcja Hazzy : {imię synka} ja mam dla ciebie lepszy prezent. :
Lou : Czyżby ? 
...
L: Synu, oto twoje pierwsze Tomsy . : 

2. Tweet Lou; Dzisiaj {TI} ma urodziny. Życze Jej, aby ten piękny uśmiech zawsze był na jej twarzy. Aby, zawsze była sobą i aby nikt nie pokrzyżował jej planów. W prezencie dalem mojej ukochanej srebrny łancuszek : 



3. Twój tweet : Dzisiaj byliśmy w rodzinnym domu Lou. Było małe przyjęcie. Rodzina Tomlinson jest genialna. 

4 Tweet Lou : {ti} dzisiaj zaczyna prace jako stewardessa. Przed pierwszym lotem się denerwowała, ale czekałem na nia na lotnisku i powiedziała, że było swietnie. Powodzenia skarbie w dalszej pracy . 


5. Tweet Lou : Przez 2 godziny namawiałem {tI} do zmiany jej stylizacji na Nasz dzisiajszy koncert w Berlinie, ale nie udało mi się. Ta kobieta jest taka uparta. : 







Oto pięć gifów z Lou, mam nadzie, że przynajmniej jeden z nich był w miare dobry . Dzisiaj może jeszcze coś dodam. PAMIĘTAĆ O KOMACH. !!!! Pozdrowionka.. 
Siemsonek :!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz