środa, 15 maja 2013

Gify - Liam * . *

Zapraszam do obejrzenia gifów i zdjęć z Liamem. Pamietać o komentarzach . : ) 

1. Ty : Hej Liam moja mama zadzwoniła i zaprosiła Nas na obiad. Idziemy . ?
L: Możemy.
Ty: Ale bedzie jeszcze ciocia {ic} z mężem i 3 dzieci, rodzice mojego taty, kuzyn {ik}z dziecmi i żona, moja siostra z chłopakiem. . . i . . 
L: A może szybciej mi powiesz kogo nie będzie.


2. Przyjeżdżasz do swojego chłopaka do Londynu. Zamieszkasz z nim i z 1d. 
L: Chodź skarbie, Pokaże ci Nasz pokój . :
Ty: Ooo. jaka jestem zmęczona.. 
Liam rzuca się obok ciebie . 
L: Tak tęskniłem. Nie zostawiaj mnie juz na tak długo . 


3. Tweet Liama : Dzisiaj spotkaliśmy się z chłopakami. Opowiedziałem im o Mojej {tI} i chcą ją poznac . 
Zgodze się na to, ale pamietac ona nalezy do mnie. 


4. Twój Tweet : Dzisiaj jest mecz Polski. Ja, Liam, Hazza, Lou, Zayn i Niall szykujemy się od obejrzenia. Liam chciał pokazać mi jak bardzo kibicuje mojej ojczyżnie i chciał namalować flage na poliku. Nie udało mu się. To nie tak się maluje kochanie. 

5. Twój Tweet : Spędzam czas z Liamem. Jesteśmy w centrum handlowym w Berlinie i trafiliśmy do ,,Świata Słodkości,, 


Oto 5 gifów z Liamem, które mam nadzieje się Wam spodobaja. : ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz