poniedziałek, 6 maja 2013

Gify Z Harry`m

1. Twój Tweet. : Dzisiaj jest ładna pogoda, więc Ja i Harry Postanowiliśmy pojeździć na deskorolkach .

2. Twój Tweet : Dzisiaj Przyjechałam do Hazzy do LA. Tak mnie moje słonko wita.

3. TY: Harry zjadłabym banana.. 
H: Skończyły się. 
TY: To idż do sklepu. 
H.: 
TY: Zrobie co zechcesz. 
H:
Zaraz wracam !!


4. Tweet Harrego : Zabrałem {TI} na randke na przejażdżkę konno.
{TI} Na koniu wygląda bardzo uroczo .

5. TY; Harry powiedz mi jak możesz ze mną być? Jestem beznadziejna, brzydka i nie udaje mi sie nic. 
H:
6. Jesteś z Haroldem na spacerze w parku i widzisz swoją byłą kumpele, z którą się kiedyś pokluciłaś. Harry jej nie zna. 
TY: Kotek, zobacz na laske na ławce obok krzewów róży
H:
Co to kuźwa jest . ?
TY: Moja przyjaciółka. .. ( śmiejesz się w myślach ) 
H:

Wiesz nie miałem nic złego na myśli. Bardzo oryginalna uroda, taka nie powtarzalna.. 
TY: Ale już nie jest, więc nie kłam . 
H:
Dzieki bogu.... 

7. Twój Tweet : Moje słoneczko przegralo zakład i musi tak ubrany iść na miasto. Kochanie, zawsze jesteś taki odważny. Wierze w ciebie. HAHA. Dzieki Lou z pomysł . : ) 

8. Tweet Lou. : Oto prawdziwa twarz mojego przyjaciela Harolda. :P
{TI} jak ty to znosisz . ? 





Oto kilka gifów z HARRYM.
Ostatnie zdjecie mnie rozwaliło : ) Olol
KOMENTWAĆ DRODZY LUDKOWIE..!!!

2 komentarze:

  1. Świetne ;* Zapraszam na swojego: http://londyyn.blogspot.com/ Zaczynam z moja BFF ;*

    OdpowiedzUsuń