środa, 15 maja 2013

Horan NIall - gif♥

Zapraszam do oglądania gifów z Horanem . ! 


1. Twój Tweet : Tydzień temu dostaliśmy od Harrego małego szczeniaka. Odwiedziłam dzisiaj Nialla na próbach i zabrałam ze sobą {imię pieska} . Horan bardziej się ucieszył z {ip} niz ze mnie. Jestem smutna. : //


2. Twój tweet:  Ja i Niall jestesmy w mojej rodzinnej miejscowości i pokazuje Horanowi ciekawe zakądki.
Kiedy zobaczył jezioro i liną do skakania ucieszony pobiegł skoczyc. Ludzie patrzyli się jak na pare czubków. Horan wieśniaku .. ♥

3. Tweet Nialla :Zawsze, gdy wyjeżdżam { ti } pokryjomu chowa w mojej walizce ,,coś,, . Tym razem schowała zielonego misia, który na codzien jest pod jej poduszką. Tęsknie kochanie i całuje mocno . : ** 

4. Twój tweet : Nudziło mi się i uczyłam się kręcić piłką na placu. Nie szło mi za dobrze i Niall zabrał mi piłke, śmiejąc się ze mnie, chciał pokazać co potrafi .. Pff. . popisy !!

5. Twój tweet : Siedzimy w domu z Niallem, a tu nagle do domu wpada JB z torbą pełną jedzenia. Robimy kolacje, a potem dobry film i wieczór udany . 





Nie wiem czy jutro coś dam wiec dzisiaj jeszcz macie Horanka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz